^

Office Manager (PT, regio Zeist)

Batenborch International is met eigen vestigingen in Zeist, Brussel, Parijs en
Mönchengladbach een executive search en interim management organisatie die
zich richt op de realisatie van ambities. Met onze Sales, Marketing en Digital
specialisatie en sector gerichte aanpak zijn wij al ruim 30 jaar met veel plezier
actief voor toonaangevende organisaties.

ENTHOUSIASTE OFFICE MANAGER (24-32 uur p/w, werklocatie: ZEIST)

Wij zijn op zoek naar een professionele en energieke collega die onze
backoffice komt versterken. Middels je sterke sociale en communicatieve
vaardigheden die je binnen en buiten onze organisatie inzet heb jij impact op
onze groeiambities. Je bent samen met een collega verantwoordelijk voor de
volledige organisatorische ondersteuning van onze consultants. Je hebt actief
contact, zowel telefonisch als schriftelijk, met onze klanten en ons netwerk
van commerciële top professionals. Zowel je proactieve houding, flexibiliteit
en stressbestendigheid als je vermogen om snel te schakelen en tegelijkertijd
overzicht te bewaren zullen wij enorm waarderen.
Mocht jij ook goed kunnen omgaan met social media en LinkedIn dan zetten wij
die kwaliteiten ook graag in.

We zoeken iemand met 3 tot 7 jaar relevante werkervaring, een HBO-opleiding
en met uitstekende kennis van Nederlands en Engels, Frans is een pré. Je bent
een ondernemende, betrokken, zelfstandige, flexibele en positieve teamspeler.
Met aandacht voor details ga jij het verschil maken. Je woont in Zeist, Utrecht of
in de directe omgeving en bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar.

Wij bieden je een zeer afwisselende en dynamische baan. Je bent een
belangrijke schakel in ons proces en maakt deel uit van een enthousiast team.
Je werkt samen met jonge, hoog opgeleide en ambitieuze professionals. Kortom
een kans om jouw office management vaardigheden naar een volgend niveau
te brengen.